fredag 20 mars 2009

Taskigt spelombud men...

Det är taskigt med dåliga spelförslag idag då det
är väldigt mediokert på utbudet!
Man "måste" ju dock hitta något spel nu när jag lovat er, första spelet för bloggen.
Man är aldrig tvungen att hitta spel när de finns dåliga dagar som den
här men idag var jag tvungen. :)

Jag har dock hittat samma spel som jag ser att även spelkanalen.com har hittat idag
och även Sandbäck på aftonbladet.se.


Jag lirar en dubbel som ser ut såhär:

De Graafschap - SC Heerenveen 2 --- 1,49

Caperio/Täby FC - Balrog IK 1 --- 1,45

Sammanlagd Odds: 2,16*200

Tycker ändå att den känns relativt säker och stabil!

Upp till bevis ikväll!

// Betton

2 kommentarer:

  1. Sandbäck är en total katastrof vet du väl? Undvik att spela som han !!!

    SvaraRadera
  2. Bra start! *NOOOOT*

    SvaraRadera